Педагогічні виставки

Педагогічна виставка 2020

[gview file=”http://school89.co.ua/wp-content/uploads/2019/12/Заявка-на-педвиставку.docx”]

Сінченко Ольга Вікторівна, практичний психолог, І кваліфікаційна категорія

Тема: «Настільні ігри  як засіб розвитку когнітивної сфери учнів загальноосвітніх та інклюзивних класів»

Презентація

Сєрков Євген Олександрович. вчитель фізичної культури, спеціаліст 

Тема: “Особливості проведення рухливих ігор з елементами одноборств у першому класі та компетентнісний підхід до учнів за вимогами нової української школи”

Магда Наталія Ігорівна, вчитель фізики, І кваліфікаційна категорія

Тема: «Використання засобів інформаційно-комунікативної компетентності в освітньому процесі для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики»

Котельникова Юлія Сергіївна, вчитель англійської мови, спеціаліст

Тема «Вивчення другої  іноземної мови (німецької) за рахунок першої (англійської)»

Додатки

Терещенко Світлана Олександрівна, вчитель математики, спецiалiст першої категорiї

Тема «Впровадження навчально-контрольних тестів для моніторингу якості знань з математики»

 

Педагогічна виставка 2018

VIII МІСЬКА ВИСТАВКА ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Вчителі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 89 Запорізької міської ради Запорізької області приймають активну участь у підготовці матеріалів до участі у VIII Міській виставці педагогічних технологій у 2017-2018 навчальному році «Освіта міста Запоріжжя: досвід інноваційних досягнень в контексті реалізації концепції Нової української школи».
Мета виставки: формування інноваційної культури освітян, демонстрація досягнень і перспектив подальшої модернізації і реформування міської освітньої системи на основі педагогіки партнерства.
Концепція педагогічної виставки: реалізація вимог концепції Нової української школи, нових державних стандартів, які ґрунтуються на компетентнісному та особистісно-орієнтованому підході до навчання, враховують вікові особливості психофізичного розвитку учнів, передбачають здобуття ними умінь і навичок , необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності.

Сінченко Ольга Вікторівна, практичний психолог

«SMART- технології, як засіб розвитку когнітивної сфери учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах на заняттях з  корекції розвитку»

«Квестові технології на уроках основи здоров’я, як засіб розвитку ключових компетентностей учнів»

Додатки:

Маршрутний лист

Назви станцій

Станція №2

Станція № 3. QR code завдання

Станція № 4

Квест-гра 5 клас

«Використання арт-методів на заняттях з корекції розвитку в інклюзивних класах»

Додатки:

Практичні вправи до корекційно-розвиткових занять

Календарно-тематичне планування індивідуальних корекційно-розвиткових занять

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку»

Юсова Наталія Юріївна, вчитель української мови та літератури

«Використання інформаційних технологій, які сприяють корекції мовленнєвих по-рушень у дітей з особливими освітніми потребами на уроках української мови»

Додатки 1-5

Додаток 6 розробка уроку

Додаток 7 розробка уроку

Додаток до розробки уроку № 6 Кольори осіннього листя фото (презентація)

Сергєєва Тетяна Львівна, вчитель початкових класів

«Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти»

Додатки 1-2

Додаток 3

Додатки 4-6

Додатки 7-8

Додаток 9

Додаток 10

Додатки 11-12

Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти(презентація)

Батьківські збори. Толерантний світ – гармонійнй світ!

«Взаємодія учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання»

Додаток 1 Типи співпраці табл.

Додаток 2 Корекційно – розвиткові заняття

Додаток 3 Алгоритм дії команди фахівців

Додаток 4 Алгоритм дії адмістрації навчального закладу

Додаток 5 Мовленнєві порушення

Додаток 6 Діти з затримкої психічного розвитку

Додаток 7 Діти з порушенням зору

Додаток 8 Діти з порушення слуху. Поради

Додаток 9 Діти з порушенням опорно-рухового апарату. Поради

Додаток 10 Діти із гіперактивністю та дефіцитом уваги

Додаток 11 Діти з раннім дитячим аутизмом.Поради

Додаток 12Психічний інфантилізм

Додаток 13Діти з мінімальною мозковою дисфункцією (ММД)

Додаток 14 Опитувальні листи педагогів

Додаток 15 Анкета для учнів

Додаток 16 Таблиця обов`язків асистента вчителя та педагога

Додаток 17 Циклограма управлінських дій

Додаток 18 Моделі навчання для інклюзивного класу

Холоденко Марина Костянтинівна, заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель історії

«Патріотичне виховання шкільної молоді засобом створення  освітньої історико-культурної платформи»

Опис досвіду

Додатки 1,2,3

Додатки 4,5

Додатки 6,7,8,9

Додаток 10

Додатки 11,12,13

Додатки 14,15,16,17

Додаток 18

Додаток 19