Цей тиждень був насичений подіями, присвяченими до Дня української мови та писемності. Класні керівники провели тематичні уроки в класах, учні 5-11 класів виготовили агітаційні листівки. У четвер учні молодших класів взяли участь в міні-проекті “Жива думка про українську…” Вони старанно і талановито створили тематичні патріотичні плакати, де висловлювали свою любов до мелодійної, рідної мови.
У п’ятницю наші викладачі взяли участь у флешмобі “Зачитай вірш українською”. Вчителі проникливо й виразно прочитали учням рядки гарних українських віршів.
П’ятниця була оголошена тематичним днем ”Дорослі і діти, вдягніть українське”, тому цей день був прикрашений вишиваними сорочками та віночками.
В актовому залі нашої школи відбулася святкова лінійка для молодших класів, де ведучi розповіли дітям про історію виникнення свята Дня української мови та писемності, розповіли як його відзначають, і повідали яким нелегким був шлях нашої рідної мови.
Для четвертих класів було проведено Свято рідної мови. Вчитель початкових класів Строгова Людмила Володимирівна провела невеличку вікторину для дітей, поставивши кілька запитань про українську мову. Дiти були активнi, вони гарно продемонстрували свої знання та любов до рiдної мвои. Душевно і проникліво заспівали пісню «Музика рідного дому» всі учні. Не змогли втримати і дорослі, які були в залі і до дитячого співу додалися дорослі голоси. Це був найкращий та найприємнiший момент свята, адже ця пiсня об’єднала усiх присутнiх, i всi учнi, та викладачi вмить стали однiєю дружньою родиною. Віршів на святі було багато.
Танцювальний флешмоб «Перлина Україна» став ще однією яскравою родзинкою цього свята. Флешмоб був підготовлений викладачем фізкультури Сєрковим Євгеном Олександровичем.
Закінчилася святкова лінійка смачним короваєм та фотосесією на згадку про Свято рідної мови.
Отже, ми мали чудовий насичений подiями тиждень, що подарував нам багато чудових емоцiй та вкотре нагадав про те, що ми повиннi цiнувати та любити нашу українську.
[Best_Wordpress_Gallery id=”99″ gal_title=”Тиждень української писемності та мови”]